<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Patrik, du har inte tillfört den här tråden nånting konstruktivt för att lösa problemet, bara insunierat flera gånger att det beror på Porrsurfning.
Ävne om jag är moderator är jag en vanlig människa också, och då kan det ibland bli nog då det trots att jag sagt ifrån fortfarande skrivs nonsens. Man ska inte behöva förklara sig flera gånger, och säga till flera gånger, och ändå kan man inte respekteras såpass att tråden hålls "ren".
Mitt svar där på Säckens inlägg är befogat tycker jag, då han skrev som han gjorde, anklagar mig för porrsurfning trots att jag i inlägget innan, som till och med citeras i hans inlägg, undanbad mig att det görs narr av problemet. Då är det på ren trots det skrivs, för att reta mig eller något.
Nu lämnar jag denna diskussion då det trots att jag flera gånger förklarat och undanbett mig nonsens skrivs nonsens bara.
Låter tråden va ett tag och ser om det kan tillföras nåt, annars tar jag bort den.
Jag ber om ursäkt om jag kränkt någon på något sätt.
Dina inlägg är citerade nedan Patrik, dom är ett bidrag till det jag menar.
Klar insuniering om att jag porrsurfar och får reklam baserat på det.
Patrik skrev:Amarace skrev:Har aldrig låtit sidan ladda klart, men ren hårdporrbild är det på helsida.
Det är väl så att man får reklam utifrån vad man brukar kika på ?
Själv så brukar jag få reklambanners från summitracing.com å liknande.
mvh Patrik
Återigen, påstår att det är porrsurfning
Patrik skrev:Säcken skrev:Lite avslöjad

He he... Ja. snuskgubbar är vad de är.
mvh Patrik
Nu har jag en värdelös Mobil, tack för det.
Patrik skrev:Amarace skrev: så är just problemet att via Mobilen så går det inte att få inloggningen att sparas,
Men vad är det för en kass telefon? Det har jag inte ens råkat ut för på min första mobil där surf var möjlig. Mvh Patrik
<!-- </EdIndex> --></div>