Reklam när man inte är inloggad?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Säcken skrev:
Men hur är det när du porrsurfar, kommer det Raketsportsreklam fram då när du inte är inloggad? :roll:
Amarace skrev: Vad är det du har problem med? Om du är läskunnig borde du kunna läsa (men det kanske är att förstå som är problemet?)
Hej !

Så där skall man väl inte uttrycka sig egentligen å idiotförklara andra forummedlemmar ?

Speciellt om man dessutom är moderator å upplevs av många som en representant för forumet.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Patrik, du har inte tillfört den här tråden nånting konstruktivt för att lösa problemet, bara insunierat flera gånger att det beror på Porrsurfning.

Ävne om jag är moderator är jag en vanlig människa också, och då kan det ibland bli nog då det trots att jag sagt ifrån fortfarande skrivs nonsens. Man ska inte behöva förklara sig flera gånger, och säga till flera gånger, och ändå kan man inte respekteras såpass att tråden hålls "ren".

Mitt svar där på Säckens inlägg är befogat tycker jag, då han skrev som han gjorde, anklagar mig för porrsurfning trots att jag i inlägget innan, som till och med citeras i hans inlägg, undanbad mig att det görs narr av problemet. Då är det på ren trots det skrivs, för att reta mig eller något.

Nu lämnar jag denna diskussion då det trots att jag flera gånger förklarat och undanbett mig nonsens skrivs nonsens bara.

Låter tråden va ett tag och ser om det kan tillföras nåt, annars tar jag bort den.

Jag ber om ursäkt om jag kränkt någon på något sätt.

Dina inlägg är citerade nedan Patrik, dom är ett bidrag till det jag menar.

Klar insuniering om att jag porrsurfar och får reklam baserat på det.
Patrik skrev:
Amarace skrev:Har aldrig låtit sidan ladda klart, men ren hårdporrbild är det på helsida.
Det är väl så att man får reklam utifrån vad man brukar kika på ?

Själv så brukar jag få reklambanners från summitracing.com å liknande.

mvh Patrik

Återigen, påstår att det är porrsurfning
Patrik skrev:
Säcken skrev:Lite avslöjad :lol: :lol:
He he... Ja. snuskgubbar är vad de är. :)

mvh Patrik

Nu har jag en värdelös Mobil, tack för det.
Patrik skrev:
Amarace skrev: så är just problemet att via Mobilen så går det inte att få inloggningen att sparas,
Men vad är det för en kass telefon? Det har jag inte ens råkat ut för på min första mobil där surf var möjlig. Mvh Patrik
<!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Amarace skrev:

Men lilla gubben då , vad har du för en mobil då ?

mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Amarace skrev:, annars tar jag bort den.

Jag ber om ursäkt om jag kränkt någon på något sätt.
Jag tycker det är kränkande om du tar bort denna tråden.

Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Amarace skrev:

Klar insuniering om att jag porrsurfar och får reklam baserat på det.
Patrik skrev: Det är väl så att man får reklam utifrån vad man brukar kika på ?

Själv så brukar jag få reklambanners från summitracing.com å liknande.

mvh Patrik
Ok, trodde det funkade så men du kan nog mer om datorer än mig.

Amarace

Inlägg av Amarace »

Patrik skrev:
Amarace skrev:

Men lilla gubben då , vad har du för en mobil då ?

mvh Patrik
Skulle lämna diskussionen, men måste svara.

Du har ett sätt som är typiskt nedtryckande/nedklankande, sånt som används av personer som vill trycka ner/tysta en annan mäniska, en härskarteknik.

Just det där "Men lilla *****", är något som använts i alla tider av personer som vill verka förmer än andra.

Har som jag skrev tidigare testat flera Mobiler, alla med Android 2.3 och nån med Android 2.4.

Nog från mig om det nu, men trycka ner mig lyckas inte! <!-- </EdIndex> --></div>
Apollo48

Inlägg av Apollo48 »

Braxmatte skrev:Går det inte att ladda ner nån blockerare i telefonen . eller googla fram nån lösning på autoinloggningen.

Är det ingen här på forumet som har autoinloggning som funkar
Trots att jag besöker forumet kanske bara 1 gång i veckan max så har alltid autoinlogg fungerat för dig.
Amarace skrev: Skulle lämna diskussionen, men måste svara.

Du har ett sätt som är typiskt nedtryckande/nedklankande, sånt som används av personer som vill trycka ner/tysta en annan mäniska, en härskarteknik.

Just det där "Men lilla *****", är något som använts i alla tider av personer som vill verka förmer än andra.

Har som jag skrev tidigare testat flera Mobiler, alla med Android 2.3 och nån med Android 2.4.

Nog från mig om det nu, men trycka ner mig lyckas inte!
Bra där! Man ska stå upp mot översittartyper! :nunchucks: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Amarace skrev:
Skulle lämna diskussionen, men måste svara.

Nog från mig om det nu, men trycka ner mig lyckas inte!
Trycka ner/tysta ? Nädå.

Ok, men skriver jag stora gubben blir jag väl anklagad för att kalla dig fet? Känner ju dock inte till din kroppsform alls.

Å skriver jag bara gubben så blir jag väl anklagad för att kalla dig gammal fast av ditt sätt å skriva så har du nog inte fyllt 40 än?

Android hit å dit, vet inte vad jag har men mobilen jag har nu presenterades för snart två år sedan och autoinloggning har aldrig varit ett problem för mig?

Finns väl några händiga mobilkillar här som kan lösa dit problem?
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->måste faktiskt säga att jag inte kan se nåt sk översitteri i dina inlägg Patrik.

snarare lite staff_italiamac_fastidioso.gif , lite :mutt:
och en hel del :wink: :D

och det är ju fler som skojjat lite med varandra.
att bli kallad översittare mm är i sig rätt så kränkande. :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu får ni väl ändå ge er. Det här är ju ett MopedForum för böveln.
Och på ett sådant är det aldrig okey att skämta. <!-- </EdIndex> --></div>
igasen

Re: Reklam när man inte är inloggad?

Inlägg av igasen »

Amarace skrev:Är det fler än jag som får väldigt suspekt reklam när man är inne på forumet utan att logga in?

Har nu 3 gånger råkat ut för att sidan tas över av porreklam när jag är inne på forumet via min Androidtelefon, aldrig annars, och om man loggar in är det inte heller några problem.
Vad har du för webbläsare ?
Jag hade liknande problem (ej porr) med webbläsaren som var förinstallerad
i min Androidtelefon. Jag laddade ner en annan webbläsare från marketplace,
så nu är det problemet löst för mig. Om du inte har provat det så kan det vara värt att prova.

Hoppas det löser sig för dig !
Hälsningar Stefan <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

kejsaren skrev:måste faktiskt säga att jag inte kan se nåt sk översitteri i dina inlägg Patrik.

snarare lite staff_italiamac_fastidioso.gif , lite :mutt:
och en hel del :wink: :D

och det är ju fler som skojjat lite med varandra.
att bli kallad översittare mm är i sig rätt så kränkande. :cry:
Ja översittare känns ju inte så roligt att bli kallad.

Tycker nog det känns mer som någon som är "lite för mer" än andra när det skrivs så här: "Jag kan ägna mig åt annat istället." och lämnar forumet ett tag å "surar" då han ändå inte behöver fråga något på forumet utan bara är här för att hjälpa andra(?).

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men ge dig nu Patrik, varför kan du inte lämna detta?

Iaf, ids inte ens kommentera mer om det.

Åter till trådens egentliga mening, det jag skrev för 2 dagar sedan om att jag fick upp nåt om att installera en fil på grund av denna Clicksorreklam när jag inte var inloggad, precis då fick jag en trojan på datorn, så det är nog inte helt ok reklam som kommer upp direkt. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Amarace skrev:
Åter till trådens egentliga mening, det jag skrev för 2 dagar sedan om att jag fick upp nåt om att installera en fil på grund av denna Clicksorreklam när jag inte var inloggad, precis då fick jag en trojan på datorn, så det är nog inte helt ok reklam som kommer upp direkt.
Jag har ifrågasatt Clicksor reklamen hos forumup-server ägarna men de godkänner den, tyvärr. I mitt tycke är det inte okej att reklam tar över forumen och tycker det är lite konstigt att de tycker den är okej. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är inte så att du har råkat få en bokstav fel när du surfat å hamnat på raketsporr ist? :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar