<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä tacka vet jag riktig hemlagad mat Äkta (Ej massproducerad) köttkorv , senapssås och potatis !!
Ska precis äta nu framför TV`n
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som några vet jobbar jag som kock. Med all den tillgången på mat och kunskapen att tillreda den borde jag vara tjock!
Igår han jag dricka mitt morgon kaffe vid kl 14:00 och jag hadde inte tid att äta frukost fören 20:00 när jag kom hem i form av en sån här
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter i Plzen i Tjeckien på tre dagars jobb.
Passade på att ta en favoritlunch på en favoritresturang nära fabriken:
Lax på en bädd av broccoli och lite annat gemüse, klyftpotatis som tillbehör och nersköljt med en "pivo"...
Man vågar ju inre dricka något starkare här nere, folk dör som flugor på
grund av oren starksprit... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska göra lite mat nu. Har varit ute i blå hallen och fixat med Sigges moped men den vill inte bli färdig. Vad jag än öppnar så är det fel, fel och fel...
Måltiden kommer och bestå av några kokta potatisar och lite bruna bönor från en sån där tub i plast. Den här gången är det ICA annars brukar jag köpa COOP Änglamark...
Något kött blir det alltså inte. Jag säger inte nej till det men det är inte nödvändigt för mig varje dag. Vegetariskt funkar också.
Vad säger ni måste det vara kött varje dag <!-- </EdIndex> --></div>