80cc topspeed Sachs
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite vassare nu! 
http://www.youtube.com/watch?v=jNFmXD6-N6M <!-- </EdIndex> --></div>

http://www.youtube.com/watch?v=jNFmXD6-N6M <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om man är för het när man växlar en Sachs blir det missar.
En som åker 50cc cross sa "Puch har 6 växlar och Sachs har 6 frilägen"
Kan man ställa in växlarna ordentligt på en 6vxl sachs så är det inga problem alls!!! Men de är ganska svårt att ställa in det kan jag lova!!! Erfarenhet krävs!!! Men Zündapp däremot har ju monsteriösa mellanrum mellan växlarna, helt hopplösa om man ska upp i fart fort, och har man då 5 växlar att missa... inget kul alls!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Kan man ställa in växlarna ordentligt på en 6vxl sachs så är det inga problem alls!!! Men de är ganska svårt att ställa in det kan jag lova!!! Erfarenhet krävs!!! Men Zündapp däremot har ju monsteriösa mellanrum mellan växlarna, helt hopplösa om man ska upp i fart fort, och har man då 5 växlar att missa... inget kul alls!!! <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Växla en 6-växlad Sachs GS är absolut inga problem. Fast jag fick ta hjälp av proffs för att justera in växlarna såklart, men nu funkar det finfint!peezee skrev:Om man är för het när man växlar en Sachs blir det missar.
Kan man ställa in växlarna ordentligt på en 6vxl sachs så är det inga problem alls!!! Men de är ganska svårt att ställa in det kan jag lova!!! Erfarenhet krävs!!! Men Zündapp däremot har ju monsteriösa mellanrum mellan växlarna, helt hopplösa om man ska upp i fart fort, och har man då 5 växlar att missa... inget kul alls!!!

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Fungerar ALLTID tills den jävlas
<!-- </EdIndex> --></div>
Låter ju som en helt normal sachslådahammonddme100 skrev:Växla en 6-växlad Sachs GS är absolut inga problem. Fast jag fick ta hjälp av proffs för att justera in växlarna såklart, men nu funkar det finfint!peezee skrev:Om man är för het när man växlar en Sachs blir det missar.
Kan man ställa in växlarna ordentligt på en 6vxl sachs så är det inga problem alls!!! Men de är ganska svårt att ställa in det kan jag lova!!! Erfarenhet krävs!!! Men Zündapp däremot har ju monsteriösa mellanrum mellan växlarna, helt hopplösa om man ska upp i fart fort, och har man då 5 växlar att missa... inget kul alls!!!
Fungerar ALLTID tills den jävlas