<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket snack om hammare och annat trams, nä det ska vara riktiga specialverktyg.
En sån här klyvyxa är bra att ha om man ska klyva nåt
...eller kanske inte om man ska ha ihop det senare.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sen en till fråga kan man köra med 4 takts växellåds olja i en 2 takts motor tänkte om det är någon skillnad på 2 o 4 takts växellåds oljorna det är castrols olja <!-- </EdIndex> --></div>
Robin9319 skrev:Sen en till fråga kan man köra med 4 takts växellåds olja i en 2 takts motor tänkte om det är någon skillnad på 2 o 4 takts växellåds oljorna det är castrols olja
Vad skiljer en 4-taktsväxellåda ifrån en 2-taktsväxellåda <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Robin9319 skrev:Sen en till fråga kan man köra med 4 takts växellåds olja i en 2 takts motor tänkte om det är någon skillnad på 2 o 4 takts växellåds oljorna det är castrols olja
Olja till 4 takts MC funkar utmärkt, den är anpassad för koppling och växellåda <!-- </EdIndex> --></div>
Mina fordon
SAAB 900T -97
Monark 1289 -69
Monkey 146cc -11
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sen en till fråga om man blandar för mycket 2takts olja kan moppen gå säte då att den inte orkar varva och det ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vanlig 2takts olja jag blandar själv i tanken men det var tändstiftet som det var fel på <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har en kentse förgasare och jag har ingen aning om vart man kan hitta munstycken till den förgasaren hjääälp tack <!-- </EdIndex> --></div>