S: Nv autoped

pomp
Kontakt:

S: Nv autoped

Inlägg av pomp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tja har en nv stående som ja tänkte sälja..motorn går runt men ingen gnista.. ge mig ett bud eller bytes emot ilo fp50 delar..mvh marcus

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
pomp
Kontakt:

Inlägg av pomp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ingen som är sugen på renovering i vinter? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pomp skrev:ingen som är sugen på renovering i vinter?
Skulle underlätta om du skrev i vart du kommer ifrån :wink:
Är man kanske bara lite halvt intresserad kanske man blir mer sugen om man ser att det är nära :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var finns den och vad behöver du för fp50 delar? <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
pomp
Kontakt:

Inlägg av pomp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den finns 3 mil norr om torsby..jag behöver: lager, packboxar, brytare, kondensator och kolv..men det mesta är av intresse..kan va bra å ha delar på hyllan :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pomp skrev:den finns 3 mil norr om torsby..jag behöver: lager, packboxar, brytare, kondensator och kolv..men det mesta är av intresse..kan va bra å ha delar på hyllan :)
Lager och packboxar finns att köpa nya "över disk"
Även kolv för det går bra med en puchkolv med 10mm kolvbult.
Men den måste kapas mot insuget (mät mot orginal) annars öppnar den inte insuget
Brytarna beror på vilket tändsystem som sitter på, konding kan man ta en bilkonding och skruva fast utanför

Är NVn som på bilden eller finns det några kåpor kvar? <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
pomp
Kontakt:

Inlägg av pomp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo jag vet, men tänkte om det var nån som hade grejer liggande som ville byta :) hur ser jag vilket tändsystem jag har? Tyvärr finns det inga kåpor kvar till min nv <!-- </EdIndex> --></div>
pomp
Kontakt:

Inlägg av pomp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ge mig 500 så är den din <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För långt bort för mig annars så hade jag slagit till <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
pomp
Kontakt:

Inlägg av pomp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okej.. men nu är den såld :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar