Delar till folkabuss

äckelpekkasin

Delar till folkabuss

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag äntligen köpt mig en 75:ans folkabuss (som saknar lite delar).
Så är det någon som sitter på delar till en sådan så är jag intresserad av först och främst: baksoffor, invändig motorlucka, handskfack, plasten framför pedalerna, m.m, m.m. Detta är en del av önskelistan, så skriv gärna vad ni har så är jag säkert intresserad :D . <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Också intresserad av: Avgassystem till t4 2,0 (pannkaka) motor, värmekammare, vänster baklyktglas, m.m. (Kommer säkert fler önskemål framöver :oops: ) <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En bensinpump(12v) till ebersprächern vore också trevligt att ha. :D <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har ju en komplett 75a orginal högtakare... 2,0 inredd, termostartstyrd eber, bes 2 år framåt.....ok bruksskick.. <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hoppas att min också är brukbar till nästa sommar :D . Har du delar att sälja? Om inte, så vore det i alla fall trevligt att se ett kort på bussen. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar