<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Någon som har ett bra tips på hur man får lamporna att hålla.
Jag har kokusantändning 12 volt.
Har monterat det på en zundapp <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det har jag gjort det är ok nu har jag satt in 24 volts lampor ska kolla om dom håller bättre men det medför att det inte blir speciellt starkt lyse. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är regulatorn hel? Korrekt inkopplad? Inga dåliga kopplingar nånstans i systemet? Med friska och korrekt kopplade grejer ska det praktiskt taget vara omöjligt att få för hög spänning. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag och brorsan köpte samma system samtidigt från samma ställe .
Han har samma problem som jag Känns ju konstigt om vi skulle ha fått felaktiga grejor båda två. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har också ett brytarlöst tändsystem på min Kreidler, dock ej Kokusan o den förre ägaren sa till mig att stänga av lyset om jag skulle ligga o fullvarvsköra en stund.. <!-- </EdIndex> --></div>
Nedomansky skrev:Har också ett brytarlöst tändsystem på min Kreidler, dock ej Kokusan o den förre ägaren sa till mig att stänga av lyset om jag skulle ligga o fullvarvsköra en stund..
Då är ju något helt fel!!
Jag har ducatisystem på 3 hojar. Jag kan ligga och fullgasköra utan blåsta lampor!
Ducati är likvärdigt med kokusan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag monterade ett kokusan 12 volt system på min Dakota i vintras/vår och denna sommaren är första gången jag inte har behövt byta några trasiga/brända lampor. Har haft 45/45 W på framlampa och 10 W bak och 21 W bromsljus <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grannen va förbi och han som är betydligt mer insatt i elektronikens värld än jag tror jag löste problemet det verkade som om det va felkopplat från fabrik ska ut och testa senare då får vi se hur länge lamporna håller.
Tack för alla svar <!-- </EdIndex> --></div>