Frolzon skrev:
Snygga fälgar!
Och tänk vad gott det kommer att knastra med de nya svålarna på.
Friteras gärna med en 10-minuters burnout i 5 dl. röksås.
He he... Ja.
Var ner med fälgarna till gummiverksta'n förut så de är nog färdigfriterade nu, eller vad de gör med hjulen under den där kåpan innan vikten slås på?
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag var man och fick en spruta mot influensa, härligt så nu får man ligga lågt några dagar, ( inte dansa gammaeldans eller löpträna) gamla panchisar får den gratis, för man vill inte ha oss på sjukhuset, bara dom som är produktiva. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jasså du håller på med gammeldans jag tror tanterna hittar dej även om du skulle gömma dig i ett skåp eller i en undanskymd vrå nånstans.... <!-- </EdIndex> --></div>
56:an skrev:Jasså du håller på med gammeldans jag tror tanterna hittar dej även om du skulle gömma dig i ett skåp eller i en undanskymd vrå nånstans....
Du smickrar mej 56an, det var vad sköterskan sa som gav mej sprutan <!-- </EdIndex> --></div>
56:an skrev:Jasså du håller på med gammeldans jag tror tanterna hittar dej även om du skulle gömma dig i ett skåp eller i en undanskymd vrå nånstans....
Du smickrar mej 56an, det var vad sköterskan sa som gav mej sprutan
Du smickrar mej 56an, det var vad sköterskan sa som gav mej sprutan
Japp precis så såg hon ut fast det var en 60 taggare <!-- </EdIndex> --></div>