<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Själv vill jag ha originalstyret på f50'n, men kan helt klart förstå att man stajlar dom a'la 70-tal. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Helt riktigt, jag har gjort min moppe så som jag hade dom på 70talet och i Mölndal (Åby) där jag växte upp var det Buffalo 3 som var allra mest populärt. lika självklart som att man kör moppe med Lee jacka och träskor på <!-- </EdIndex> --></div>
Så nu är den inte längre Grön Metallic, har nu lackat min Crescent F50 GL i orginalfärg Kopparröd (Prowler Orange) jäklar vad fint det blev <!-- </EdIndex> --></div>
Tycker det varit trivsamt med den gröna färgen, men tror att fler känner igen modellen med orginalfärgen... Som förövrigt är riktigt snygg <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kul o se att färgen är exakt som originalet. iallafall i mina ögon. kan va bra att veta då mi ev skall lackas är nya dekaler tryckts. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du Vespen..vad var det för färgnummer på den gröna färgen du hade på den tidigare?...är lite sugen att läcka min *bastard* f-50 i grön och tycker ju din gröna kulör var snygg.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den köpte jag på Ettansmopeder, märket är Motip... har hållt väldigt bra med klarlack till... <!-- </EdIndex> --></div>