Blir till att köpa en ny slang till bakdäcket nu när det blir 3,00x17 tänkte inte på det när jag köpte däcken, men Dexon ligger ju i Alingsås, <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blir till att köpa en ny slang till bakdäcket nu när det blir 3,00x17 tänkte inte på det när jag köpte däcken, men Dexon ligger ju i Alingsås.
Blir snyggt.... ...Men är det inte 16" hjul bak på dessa....rätta mig om jag har fel.... <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg skrev:blir de gummilykta fram också som original??
Har orginal lyktan liggandes, men behåller den kromade tills vidare
ok ok ja jag har bara originalet till min ja så ja har inget annat att välja på! men o andra sidan är ju min orörd i lack o så vidare. men man e sugen att göra den kanonfin men måste ordna dekaler först vilket e svårare till min. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Då var min Crescent F50 redo för nya turer, få allt bli en till helgen... så jag kan prova min nyinköpta moppefäll givetvis Orange <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser du har gaffelbenen i samma kulör som tank o sidokåpor. fannd em med olika fär på gaffelbenen då min har svarta ben och dem är inte omlackade på min. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248