Hade jag aldrig kommit på.
Magnus kvintett + Lars Waldefeldt måste det ju vara. <!-- </EdIndex> --></div>
norska, svenkar och tyskar. förövrigt så heter deras amerikanska fotbollslag vikings. men nog den delstat med flest svensk ättlingar per capita. <!-- </EdIndex> --></div>56:an skrev: Minnesota, var det inte dit många av dom svenska utvandrarna flyttade förresten....?
Ja, Magnus Kvintett menade jag. Visst låter namnet 50-tal?Frolzon skrev:Där satt den, grattis!
Hade jag aldrig kommit på.
Magnus kvintett + Lars Waldefeldt måste det ju vara.
56:an skrev: Kan berätta jag gjor en j-la tabbe. Jag skickat två paket (med rätt dyr frakt) och förväxlat adresslapparna...![]()
de kanske blir en överraskning. hihi <!-- </EdIndex> --></div>SachsMekarn skrev:Vad får jag då i min låda?56:an skrev: Kan berätta jag gjor en j-la tabbe. Jag skickat två paket (med rätt dyr frakt) och förväxlat adresslapparna...![]()
Det är lugnt. Du får rätt. Det här misstaget rörde sig om tre bilfälgar till en hundkoja som hamnade hos en som skulle ha en kolv till en servostyrning och vice versa. Misstaget kommer kosta mig men inte bara det för det blir bekymmer för mottagarna som får skicka paketen vidare och kanske packa om ifall de packat upp paketen. Man får hoppas dom har lite tålamod med en sån som mig. Oftast är jag alert och noga men ibland mår jag sämre och kan inte organisera och tänka riktigt klart, det blir dimmigt liksom.... och då kan sådana här fatala misstag hända. <!-- </EdIndex> --></div>SachsMekarn skrev:Vad får jag då i min låda?56:an skrev: Kan berätta jag gjor en j-la tabbe. Jag skickat två paket (med rätt dyr frakt) och förväxlat adresslapparna...![]()
Du har säkert rätt i sak men jag ville bara inte skriva dansband för ibland kan det ses nedlåtande och intresset svalnar för frågan. För mig som sovrar och väljer ut gamla låtar med traditionella texter känns det inte riktigt heller som dansband utan snarare gamla schlagers från förr. Därav kanske jag gjorde en egen beteckning som blev helt fel.alf-johan skrev:Så klart Magnus , dansband ingen poporkester
Svaret satt långt inne, på grund av det efterfrågades en "grupp" så alla trodde det var en popgrupp men så visade det sig vara ett dansband.