fatchance skrev:Du måste ta tag i ditt liv på alla områden! Kanske ett märkesbyte skulle göra dig gott?
Om du kommer till insikt så kan jag bistå med en fullpreppad (no-name )
big-block motor till kompis-pris som kommer att göra dig till kung i hela stora Norrland!
Åja så dålig kondis har jag väl inte, men motion lär visst va nyttigt & bigblock har jag redan i garaget med fyra hjul (7,5 liter) som väntar på våren/sommaren 2013 för att få ut att rastas & rita låånga svarta streck på asfalten, fördelen att nöta på kroppen är väl att framtida 50 kubik har mindre tjockis att dra på kanske...
ps dricker helst single malt... <!-- </EdIndex> --></div>
HillBilly skrev:Bult !!! huvaligen man rapar jäst iveckor efter en helkväll fylld med ovansagda dryck
Vi gjorde det på råg jäst vatten och farinsocker, det luktade så jävligt så när vi gick på dans så slog vi några droppar parfym <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi spädde ut med lite apelsinsaft ibland
vi tänkte alltid att vi skulle bränna sprit av det men
man var så sugen på en fylla att vi satte på söndag och drack upp skiten redan på fredag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var & såg div. 1 hockey igår (björklöven-Teg, 4-2) käka på O'learys före sen en promenad ner till Bishops & en Guinness mycket folk så vi gick vidare till Pipes of scotland å kasta Dart & dricka lite mer Öl ,vann faktiskt en omgång , stödde Umeå lite till genom att prova lokalbryggt öl riktigt bra... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Känns lite tungt nu ,mycke varsel i Sveriges långa land, får väl hoppas det ljusnar framöver.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bult är det samma sak som mäsk?
när jag drar på festival brukar 25liters dunken mäsk följa med!
Vidrig jävla dryck, men med lite flädersaft i så blir det som en lagom sliskig dagen efter dryck =P
(också känd som spärmadunken) <!-- </EdIndex> --></div>