Stulen Moped

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
kräftan
Kontakt:

Stulen Moped

Inlägg av kräftan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej några stal min Monark Stockholmare den 14/9 ,jag hade blästat den pulverlackat skickat allt krom för omkromning helrenoverat motorn hade alla delar till den, höll på att sätta ihop den har haft den sen 1969 . nu undra försäkringsbolaget vad en sådan är värd är den någon som har en uppfattning var den är värd MVH Anders <!-- </EdIndex> --></div>
Halvars

Inlägg av Halvars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag sålde en kromstockholmare i delar (brukskick) och fick 16889 kr.
Var den med rakt framskärmstag. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken modell har du? Lägg gärna in bild eller kicka bild till kontakt@raketsport.com <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
kräftan
Kontakt:

Stulen Moped

Inlägg av kräftan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej kan inte lägga in någon bild Monark Stockholmarens alla delar var som nya köpt däck med vita däcksidor och långsadel orginal ,har alldig sett någon mer sådan MVH Anders <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Jerka_59
Forumsponsor

Inlägg av Jerka_59 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var det en sådan här? isf hade du en ganska sällsynt modell av
stockholmare

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Mina fordon
SAAB 900T -97
Monark 1289 -69
Monkey 146cc -11

Söker
Fram Speed
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ojdå, var det en 1273-1 med limpa? Då räcker inte 20.000 till i försäkringsvärde. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
kräftan
Kontakt:

Stulen Moped

Inlägg av kräftan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej exakt lika dan hade jag MVH Anders <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar