<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej, köpte en Monark -64 automat i somras som jag tänkte gå genom motorn på.
Är det något som man bör tänka på när man plockar i sär motorn?
Har bara meckat med min Mustang -66 (ej motorn) men allt annat.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är det en husqvarna automat kanshe en 901214 såldes 63 64 o så fanns det en annan modell som gjordes 65 66 kommer inte ihåg nummret på den jag har med en 64 o behövs det verkligen rivas i motorn ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->rinner det inte olja, rasslar den inte eller glappar i vevaxellager mm så varför riva i nått som funker. men då lär man sig iofs inget <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det lät ingenting om lagren. Tänkte bara snygga till motorn och ramen. Pratade med en moppekoppis och han sa samma sak. Att inte plocka isär motorn. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror inte det blev så många sålda av dom ,såg nån reklam om den som sa att den var så enkel att till o med frugan kunde ta den o åka o handla med. ha ha den är så bökig o starta så att det är inte så många som får igång den <!-- </EdIndex> --></div>