Jag tror att det är en sån pipa som Selma har på en av sina. Den är bra mycket bättre än Sachs pipan. 13 hp på bakhjulet, om jag var rätt informerad. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är ju många parametrar som spelar in, för att låta som en civilingenjör , men jag har ändå fått in i mitt ologiska huvud att en "fet" belly gör gott på athenan... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då blir det väl till att investera i lite delar från racepipe.se då
vilken dämpare ska man ha då? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja vill man ha en lite elakare EKF kan jag varmt rekomdera racepipe pipan.
Krompipan funkar förvånansvärt bra den med med för att vara en universalpipa.
Racepipe pipan drar lite tidigare,går tyst och fint på lågvarv och blir lite elakare på fullvarv.
13,74 på slangen gav denna version lite halvtaskigt injusterad,kanske lite för mycket hp för modellen.Men väldigt kul
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nog funkar krompipan riktigt bra !
Min gamla race motor bromsade 12,8 på bakhjulet i Mellsta.
Detta i nertrimmat skick jämfört med när jag hade motorn.
Så jag tippar på att den lämnade ca 14 HK när jag körde med den (oportad).
Jag är lite sugen på en Racepipe pipa så man får träna lite med svetsen i vinter.... <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)