Sachs växelkåpa 3växlad fotväxel sökes!

stegu75

Sachs växelkåpa 3växlad fotväxel sökes!

Inlägg av stegu75 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det någon som har en växelkåpa komplett med växeldelarna som ligger och är till salu?
Ska vara till en 3växlad fartvindskyld motor med fotväxel.
Ska va bra skick på denna och fungera.
Hör av er via PM med pris och info.
Någon finns det väl????? <!-- </EdIndex> --></div>
stegu75

Inlägg av stegu75 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte någon som har detta?????????? <!-- </EdIndex> --></div>
stegu75

Inlägg av stegu75 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske en bra kåpa iallafall? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det där är nog en ständig bristvara hos alla.
alt för många kåpor har blivit sönderstampade av frustrerade 15-åringar som inte lärt sig att justera växlarna än.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
stegu75

Inlägg av stegu75 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det verkar så.:)
Men jag har ingen panik egentligen att hitta nån men hade hoppats på att nån skulle ha saker liggandes. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr så är väl en felfri växelkåpa inget man säljer hur som helst, även om jag aldrig har haft sönder någon <!-- </EdIndex> --></div>
stegu75

Inlägg av stegu75 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var kanske inget sånt svar jag ville ha för det finns nog folk som säljer dom också likväl som allt annat. <!-- </EdIndex> --></div>
ponras
Kontakt:

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Brukar dyka upp på Tradera och de blir ofta riktigt dyra. Jag fick över 900:- för en som var fult reparerad. Den var inte ens komplett... <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en liggandes (kåpa, men inte växelmekanism), ska kolla hur den är och ta kort. Isåfall är det rimligt bud som gäller, men gratis är den inte direkt :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar