Stämmer,fanns förr även i kromat utförande.
Hade även hittat en baklampa i kromat utförande,men den hade dom åxå slutat med.
Så det får bli svart även bak tror jag,trillar in en idag.Ska bli spännande å se om det kan funka <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tycker nog Selma har förmågan att få ett härligt stuk på alla sina byggen.... ska bli kul å se den live nästa sommar Selma....
misstänker nog att den kommer att rulla på mellsta <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag kom det paket igen,många sladdar var det
Tittade lite på kopplingsscheman,blev genast trött stängde garaget för dagen.
El är väl inte min starkaste sida,så nu kommer jag att ligga sömnlös inatt.
Får nog rita nåt schema så jag förstår själv vad jag gör
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vart en helg i trådens tecken,försöker få min tröga hjärna när det gäller el att förstå vart trådarna ska ta vägen.Helt mosig i kolan just nu
Får ta å bocka till en plåt i morgon till batteri relä säkringshållare,kan kanske få plats med tändspole och regulator på samma plåt.
Nytt tändsystem beställt,trillar nog in i morgon
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehehe... Jag kan hjälpa dig Nu ska vi se..... Gul till lyse och svart till STOPP/STANNA Sååå var det ju <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men för mig brukar det fungera bra med Carlsberg i kroppen när jag drar lite el kablar .troligen en öl för lite i magen Selma . <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hur var det nu jag heter ström om det kan va till nån ledning jag slog sen en volt å blev jordad... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror grabben är lite prylfixerad en annan har ju fått igång moppen med stearinljus fram <!-- </EdIndex> --></div>