NU vill jag höra hur den går efter den fått smaka Borr/Fil
Å sanningen tack! Inge svammel om 60-70 å att det finns mer å ge.
OK ! Sanningen:
Är det fel om det sprutar brinnande gnistor ur ljuddämparen
För mycket förtändning kanske
Du tog väl bort spånen innan,så det inte är dom som kommer ut
För lite förtändning isåfall. Då förbränningen fortsätter ut i röret, den hinner inte "slockna" ordentligt innan porten öppnar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är absolut inne på för lite förtändning .........
Vadå ta bort spån ??? Ehh......... jasså <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den verkar ska va rätt sen på Kreidler. Jag Googlade runt för att få lite info innan jag fixade
mitt vrak och vad jag såg så ska det ligga på 09-1,3.
Är det nån som VET ? Jag valde 1.1 på min, inga gnistor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hasse: är det den kreidlern som vi andra skulle få se en projekttråd på....som har sen tändning...? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->från de ena till de andra så va ja te rösebäcken igår. hitta gamla dekaler i en låda som det stor Kreidler service på. kanske 15x10cm stora eller lite större. glömde fråga pris. kanske ngn kreidlertok här e intresserad?! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja hasse , lasse reder sig alltid så tändning hit eller dit... kreidlertråd är det folket vill ha! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg skrev:från de ena till de andra så va ja te rösebäcken igår. hitta gamla dekaler i en låda som det stor Kreidler service på. kanske 15x10cm stora eller lite större. glömde fråga pris. kanske ngn kreidlertok här e intresserad?!
skulle sitta som en haksmäll! intresse noterat från holmström! <!-- </EdIndex> --></div>
Det är det bra om man tänder före sex det går lite bättre då
Kan vara svårt om man tänder efter för då kanske det aldrig blir nåt efter... <!-- </EdIndex> --></div>