Lasse väss skrev:så ska jag slänga dit en ny kätting så fort cykelaffären öppnar .. får återkomma med rapport
Hade dom STÄNGT??
Nädå Men Pga. orsak så kom jag inte iväg direkt, men NU så
Kan meddela att det går finfint med 15drev, liiite seg i axet bara ? men då far den också alldeles för lite soppa fortfarande, munstyckena kommer nog under dagen ? men nu är det slutlekt med moppe för i dag, vi ska lasta och göra iordning för Julmarknaden i helgen (Ska säljas Kolbullar)
(Och så det där styret: det ska man nog inte åka på is å snö med
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ett kedjeskydd, en bakskärm med ytmaterialet crome och en verktygslåda så är du ju hemma! den ser hal ut! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hålet i limpan ska nog innehålla en verktygslåda
Nu är den i allafall körbar, ska i lugn takt förbättra lite här å där hela tiden,
Prio är kedjeskydd och ett nytt bakdäck som sagt ! Sedan ett riktigt "Auspuff"
Motorkåporna som verkligen symboliserar Kreidler ska också dit
(Fortfarande inga munstycken i dag <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:
(Fortfarande inga munstycken i dag
Har ett etui med sådana borr mellan ca 0,3mm till 3,0mm med 0,05mm intervall. Har väl brutit av ett antal och tappat etuiet en gång så det är tyvärr inte komplett längre. Och så är intervallerna lite stora när vi talar om mopedförgasare. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:Och så är intervallerna lite stora när vi talar om mopedförgasare.
Inte för Lasse Väss!!!
Edit: Hade visst fått munstycken väntade på sms-avisering men det låg en pappers lapp i brevlådan som jag hämtade nu
Nåväl, en dag i morgon också hoppas jag <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:Håller på med första kaffekoppen än
Hur mycket kaffe kan man dricka....
Nu vill jag höra resultat, blev det bra nu med några nummer större?
Nu så har jag bytt munstycke........ blev det bättre ? ja ! nu får han soppa som han ska, men ett annat problem finns tydligen, den gick ju väldigt tyst, grannen kom och lyssnade också ! han sa: fan ? det låter mer fram vid motorn än bak i röret , och ja det gör den, sedan höll vi handen bakom dämparen, på tomgång kan man känna ytterst lite puffar, men gasar man lite så försvinner det helt det kommer fan inte ut några avgaser ska ut och ta isär ljuddämparen nu då så får vi se <!-- </EdIndex> --></div>