<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min son kör med en tyskcylinder borrad till 41 mm, högkomptopp och kyrkport med Kokusan tändning. inget filat. En trepetad handväxlad, 82 km/tim. Åka till jobbet moppe. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ofilad tysk 39,5mm med planad topp på 3-pet: 75 km/h
Filad okänd gammal cylle 41mm, högkompstopp på 4-pet: 85 km/h
Filad Zeta 41mm, högkompstopp på 3-pet: 85km/h (Bänkade 5.94 på hjulet i mellsta)
Alla med kyrkport och brytartändning.
Är det inte roligare med standardcylindrar? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Max 30km ofilad cyll 17bing 13-54 kugg på 15tum 2vxl kolven gillade inte varvett tog med sig halva skörten. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyskcylinder på 4 pet borrad till 42 mm orörd, högkomptopp och kyrkport 32krök + jamarcol rör 75km/h (120kg muskler på chauffören) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->59.9 med 14 28 drevning 15 tums hjul helt oportat org avgas samt den långa kröken som går in minst 3 dm i ljuddämparen och en rejäl repa i cylindern <!-- </EdIndex> --></div>