Moppetur i Bergslagen part III, Update med foton

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
Cobra5000
Forumsponsor

Moppetur i Bergslagen part III, Update med foton

Inlägg av Cobra5000 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite i senaste laget men det finns kanske några här som vill hänga på ?

Turen blir på ca 7-8mil, fina grus och asfaltsvägar inklusive några spännande sevärdheter.
Käkar gör vi "mitt i skogen" vid mysiga restaurang Hyttsjöboa http://www.hyttsjoboa.se/
"Boa" vill gärna veta hur många vi blir då de endast kan ta emot 36 gäster samtidigt. (brukar vara fullsatt Lördag-Söndag)
Anmäl er till mig via PM senast Fredag så fixar jag resten.

När: Söndag 25 November, start kl 10.00

Var: Samling vid badplatsen i Hörken http://kartor.eniro.se/m/nYU1Z

Hur: Maten i Strömsdal kostar 100:- exl. dryck. Full bensintank rekommenderas (som vanligt) <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur lång tur blir det åker ju org nu för tiden :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja läsa bör man göra för det stog ju :oops: :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tänkte åka ( på sakta moppe)
Blir det några flera kändisar? <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle vara skoj och deltaga, men ska på en för mig passande tillställning på lördagen - Grisfest! :?

Med risk för "magsjuka" dagen efter måste jag nog avstå. :whistle2: <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag hoppas på att kunna åka! menjag har lite svårt att säga hur det blir.... moppen tankad och klar... <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror inte jag fixar så långt på en org moppe o troligen fyllsjuk <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Cobra5000
Forumsponsor

Inlägg av Cobra5000 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Friskt väder idag, drygt 8 mil tur och retur startplatsen.

Första moppeturen som varit helt orekognoserad, några små felkörningar och ett rejält surhål bjöd dagen på men ingen klagade (tror jag).

Kameran tyckte tydligen inte om kylan men några foton blev i alla fall nästan acceptabla.
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för en trevlig tur och trevligt sällskap.
Conrad <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Cobra5000
Forumsponsor

Inlägg av Cobra5000 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack själv Conrad.
Nästa gång är det vi som åker söderut.

Måste nog dreva om moppen till "sörlänningsterräng" för att ha en chans att hänga på. :D <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tråkigt att man inte kunde vara med , men jag glömde att grabben hade lånat berlingon till Örebro och det var i längsta laget att köra dit :x

Riktigt roligt att köra nere i Hallsta/Sura trakten men det är inget söndagsåka där inte [motorbike] <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Schysst stengrund! thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar