Å så fintLeego skrev:Ligger ett lykthus på auktion:
http://www.tradera.com/lykthus-krom-stockholmare-auktion_100708_169945486
fattas mer än så, örat för att fästa det i plåten som sitter runt gaffelbenen,erlan skrev:det där borde bli billigt när fästörat att skruva fast insatsen i saknas.
erlan
tror du kan ändra ditt maxbud neråt så kanske du snart e överbjuden. <!-- </EdIndex> --></div>Raketaren skrev:ja ser helt klart ut som jag la budet lite för snabbt..hoppas ju på att det blir dyrare än mitt bud då...för det ser inte helt lätt ut att fixa det..
tackar för tipset Niklas...hoppas nån bjuder över nu..NiklasHögberg skrev:tror du kan ändra ditt maxbud neråt så kanske du snart e överbjuden.Raketaren skrev:ja ser helt klart ut som jag la budet lite för snabbt..hoppas ju på att det blir dyrare än mitt bud då...för det ser inte helt lätt ut att fixa det..
Helt hopplöst kanske det inte är, svetsa är ju inte bästa metoden men en bitRaketaren skrev:ja ser helt klart ut som jag la budet lite för snabbt..hoppas ju på att det blir dyrare än mitt bud då...för det ser inte helt lätt ut att fixa det..
nja det blir nog ett annat hus än det där på moppen...tycker nog att det ska vara helt det som sitter där...det kommer ju inte att bli nån nyrenovering på den men bitarna kan ju ändå vara hyggliga ..Jerka_59 skrev:Helt hopplöst kanske det inte är, svetsa är ju inte bästa metoden men en bitRaketaren skrev:ja ser helt klart ut som jag la budet lite för snabbt..hoppas ju på att det blir dyrare än mitt bud då...för det ser inte helt lätt ut att fixa det..
rostfritt bockat till rätt utseende och en tub av dom fina metallim som finns
idag kanske kan rädda situationen
Så det funka o sänka ditt maxbud? <!-- </EdIndex> --></div>Raketaren skrev:tackar för tipset Niklas...hoppas nån bjuder över nu..NiklasHögberg skrev:tror du kan ändra ditt maxbud neråt så kanske du snart e överbjuden.Raketaren skrev:ja ser helt klart ut som jag la budet lite för snabbt..hoppas ju på att det blir dyrare än mitt bud då...för det ser inte helt lätt ut att fixa det..blir ju bara besvärligt att försöka laga det där huset, så jag söker gärna vidare efter ett helt..
har ju även skickat ett mail till säljaren och nämnt att lykthuset är defekt..
Lasse väss skrev:Han har stoppat auktionen nu pga. felen !