<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick bli lite poleringsgrejer nu till vinterns mörka kvällar.
Tog en 500gr vit hårdvax också då jag mest polerar alu.
Har en större bänkslip på stativ över som jag tänkte ha enbart för detta ändamål. <!-- </EdIndex> --></div>
SachsMekarn skrev:Ska Saaben få Led's Ser ut som en ba15s sockel
He he.. Har allt redan LED'ar både här och där redan på'n.
Ja, sockeln såg du rätt på, skall prova med den som backljus hade jag tänkt.
Annars har jag två smidiga fyrkantiga Hella arbetsstrålkastare liggandes som det kanske blir xenon i och monterar under stötfångaren bak om det krävs mer backljus.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
SachsMekarn skrev:Ska Saaben få Led's Ser ut som en ba15s sockel
He he.. Har allt redan LED'ar både här och där redan på'n.
Ja, sockeln såg du rätt på, skall prova med den som backljus hade jag tänkt.
Annars har jag två smidiga fyrkantiga Hella arbetsstrålkastare liggandes som det kanske blir xenon i och monterar under stötfångaren bak om det krävs mer backljus.
Mvh Patrik
Jag tror nog att det är bra kräm i dom. Fast mycket vill ha mer <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se skrev:Jag är också ute efter lite bättre backljus så en utvärdering är av intresse.
Annars var det väl du som la upp en länk till 15W Xenon?
Fast det blir väl kanske inte så bra att ha i bagageluckan med tanke på att man får tjonga till rätt bra för att stänga den.
Har några andra BA15s LED'ar på ingående också, får bli lite pyssel ute på gårdsplan någon kväll.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köpte mig en sådan här,då kan man sitta och titta på den och ta en öl på Fredagarna
Funkar mycket bättre än jag hade trott