Lasse väss skrev:Här sitter jag och väntar på en ny högkompstopp men tror att Schenker har kört fast i nån snödriva
Tror nog att det är kört att få den till helgen
dom jävlarna tar ju alltid mycket god tid på sig. får ju jämt vänta minst en vecka även om paketen skickas på en måndag. en gång väntade jag i över 3 veckor. då mejlade jag dom o undrade varför det ska dröja 3 vecker för o få paketen av dom. o så skrev att jag jobbar på volvo. o om dom har ont om lastbilar kan jag kanske se till att dom får köpa några till
efter några dagar kom det ett brev där dom bad om ursäkt o så hade dom skickat med 4 trisslotter tyvär utan vinst <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Det gäller int på kolvringarna i det hålet. Det är insuget och ringen når inte dit.
Jo de må vara sant Conrad, med ringen/ringarna måste väl passera spol kanalerna iaf.....eller har jag fel....
Jo så är det. Kanske utan kolvring.
jag passar på tillfället att fråga: hur mycket cylindervägg måste man ha mellan öppningen på kolvringen och portkanten? jag har en clinder/kolv där det är ca 3 mm mellan gapet och kanten på spolporten, är det körbart?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mistick_yes.gif nice, när du blir klar så kommer du flyga fram som en ööööörrrnn....örrrrrnnn <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, jag kan inte riktigt smälta det här något säger mig att det är fel , har googlat i en halvtimme nu men hittar ingen info som hjälper mig
Hasse : Har du demonterat en orginal topp och reagerat på något ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur ser det ut i nedre läget. ser det ut att stämma mot portarna
Stämmer det nere går det ju att svarva av cylindern i överkant <!-- </EdIndex> --></div>