<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det ser ut som det varit en topper en gång i tiden...ser ju hålen efter sidoplåtarna, och den har ju toppergaffeln oxå... så priset är nog rätt överkomligt på den där...dock är den ju för långt bort.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:det ser ut som det varit en topper en gång i tiden...ser ju hålen efter sidoplåtarna, och den har ju toppergaffeln oxå... så priset är nog rätt överkomligt på den där...dock är den ju för långt bort..
Usch då... Finns väl risk den tittar fram bättre än ny om ett par år då... <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har ju inte längre än att jag kan köra hem den
men jag vill inte ha den
Är det nån som behöver hjälp med hämtning och förvaring så säg till <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror Raketaren har fel och det inte är en ombyggd Topper utan den istället är såld ny ungefär som den är men det är bara vad jag tror själv vill jag tillägga....
Kanske dax och jaga modellnummer? Vem har rätt modellnummer först? <!-- </EdIndex> --></div>
56:an skrev:Jag tror Raketaren har fel och det inte är en ombyggd Topper utan den istället är såld ny ungefär som den är men det är bara vad jag tror själv vill jag tillägga....
Kanske dax och jaga modellnummer? Vem har rätt modellnummer först?
isåfall är ju frågan vad hålen i ramen där ramkåpan på toppern satt då dugt till... och den en aning märkliga gaffeln...trappern såg ju anorlunda ut...överlåter frågan till vårt moppelexikon Jossan.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...