Det har jag ju för fan sagt hela tidenLasse väss skrev:Klart för idag, nu har jag monterat en ljusomkopplare (Hade ingen dödare) sedan en ny motorkåpa !
Den verkar gå jäkligt fint i allafallMan startar den lätt med näven på kicken, fin tomgång å allting (Men det är ju en Kreidler
![]()
alf-johan skrev:Det har jag ju för fan sagt hela tidenLasse väss skrev:Klart för idag, nu har jag monterat en ljusomkopplare (Hade ingen dödare) sedan en ny motorkåpa !
Den verkar gå jäkligt fint i allafallMan startar den lätt med näven på kicken, fin tomgång å allting (Men det är ju en Kreidler
Jag har hört en känd sachsguru säga:Lasse väss skrev:Den verkar gå jäkligt fint i allafallMan startar den lätt med näven på kicken, fin tomgång å allting (Men det är ju en Kreidler
![]()
Braxmatte skrev:Jag har hört en känd sachsguru säga:Lasse väss skrev:Den verkar gå jäkligt fint i allafallMan startar den lätt med näven på kicken, fin tomgång å allting (Men det är ju en Kreidler
![]()
Om jag skulle börja om från början med mopeder så skulle jag satsa på kreidler istället för sachs
Nja.... kanske dååHasse skrev:Berätta. äre en trimcylinder?Lasse väss skrev: Men inte nog nu då, nyss "råkade" jag köpa lite grejor till denmen fortfarande 50cc
Lasse väss skrev:
Det hela går ut på att VÄSSA litegranna kom på nyss att jag ska bara testa lite med en borr i insuget
BalltLasse väss skrev:Nja.... kanske dååHasse skrev:Berätta. äre en trimcylinder?Lasse väss skrev: Men inte nog nu då, nyss "råkade" jag köpa lite grejor till denmen fortfarande 50cc
Eller NÄ
sånt kan jag ju inte ha
x,25 från början är det, sedan inskickad....... oskdnjm kkmfjmvn owp
fkcfj
(Jäv... spillde glögg på tangentbordet