Satt och blev sugen på att fixa till min gamla moppe, en mustang mamba -76 tror jag att det är. Så tanken är att jag ska få igång den till bruksskick till att börja med, sen får vi se vad som händer
Tar gärna emot lite tips och trix då jag inte är en så van meckare, bilder på skönheten kommer jag att lägga upp om ett par dagar <!-- </EdIndex> --></div>
Satt och blev sugen på att fixa till min gamla moppe, en mustang mamba -76 tror jag att det är. Så tanken är att jag ska få igång den till bruksskick till att börja med, sen får vi se vad som händer
Tar gärna emot lite tips och trix då jag inte är en så van meckare, bilder på skönheten kommer jag att lägga upp om ett par dagar
Vi är några på forumet som har Mambor, så det är bara att fråga på! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska ut till föräldrahemmet och hämta den nu i mellandagarna, börjar klia lite i fingrarna nu, så man lär väl va i verkstan dygnet runt när den väl är hämtad <!-- </EdIndex> --></div>
Var och hämtade henne idag, kollade över lite vad som behövs göras och sen plockade jag av motorn, har tänkt plocka isär den helt och se hur där ser ut i växellåda mm. Något jag bör tänka på innan jag river upp hela skiten?? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du motorn är det inget att göra nåt åt,dom brukar slänga dom i skogsbrynet
men resten kanske det går att få nån stil på
Önskar ej lycka till med farkosten <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför riva motorn. Kanske fungerar och är bra. Hela moppen ser ju hyfsad ut.
På med kedjan och rengör förgsare och bensinkran. Kanske bara o gasa. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm, ja den har ju funkat innan så egentligen bör där inte va nåt fel där, kanske ska skita i det där med att riva ner motorn och bara göra den körduglig
Och Selma jag misstänker starkt att du vill ha en annan motor där istället, men det kan du glömma <!-- </EdIndex> --></div>
rollymcpolly skrev:Hmm, ja den har ju funkat innan så egentligen bör där inte va nåt fel där, kanske ska skita i det där med att riva ner motorn och bara göra den körduglig
Och Selma jag misstänker starkt att du vill ha en annan motor där istället, men det kan du glömma
Fan motorn är det bästa på hela moppen <!-- </EdIndex> --></div>