<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En riktig motor ser jag skrev affe
det håller jag med om när det gäller snöskoter har skruvat en del i skotrar så man vet vad man ska ha för att stå på verkstan för mycket har 3skotrar det står licka dant under huven på alla eller kan det vara de där med somakansbarn <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja i vätans tider så tar jag fram den sista f-50 jag ska gå i genom denna vinter det är en som jag byt till mig med alabamamanen och den ska bli upp putsad och i gång satt
Uploaded with ImageShack.us
som ni ser så blir det lite arbete på denna motor det var ca 3des vatten i moton ska prata med reine om att nästa gång han ska byta olja och har slut så ska jag spånsa en liter så sliper han sätta vatten <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då var motor blocken lackade och rengorda och jag vågar ta enbild på mitt mekar bord .nu ser ni även vilken färg jag advänder på moterna
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det tar snart slut med objekt så då måste man väll hitta nya och det kan ta tid så då hinner du i kapp tture <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka