<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->KTM i Österrike tillverkade, REX köpte dom och satte
på REX dekaler och sålde dom i Sverige <!-- </EdIndex> --></div>
VS50 lyx-60
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62
E-Type 100cc
+ några vrak
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En annan skillnad är att en del KTM-modeller försågs med "inhemska" motorer också, i detta fallet PUCH. Men schas fanns också med i produktion.
Önskar att det kunde stå en 67:as Dakota samt en Monza 6SL eller GP i garaget på julaftonsmorgon <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
Conrad Engström skrev:En Abene fräs och massor med tillbehör.
En jag känner har en sånn. För några år sedan var jag och hos honom och fräste ett kilspår i en 60axel det funkade bra. Dom maskinerna byggdes i Kalmar län norr om Västervik har jag för mig.
När jag röjt ur garaget ska jag sätta upp min Blomkvist BS600 bänksvarv det ser jag fram emot <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fick ingen orange e-type iår heller,tydligen inte varit tillräckligt snäll.fick trösta mej med -71 MCB 125T ,fast jag får hämta den själv på fredag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nån o dricka glögg me. fan alla e tydligen upptagna. sååå alla ni som har tråkigt. kom hit. tös som gubbe.inge5t sexuellelt om ni inte vill.(ej gay). ja bjur på glögg <!-- </EdIndex> --></div>