<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skämt åsido, det ska bli kul att se Roggas projekt komma i hamn, känns alltid bra att se ett projekt gå framåt. Han har nästan lovat att den ska på utställningen vi har på 1:a maj...-Eller..? <!-- </EdIndex> --></div>
börje skrev:Skämt åsido, det ska bli kul att se Roggas projekt komma i hamn, känns alltid bra att se ett projekt gå framåt. Han har nästan lovat att den ska på utställningen vi har på 1:a maj...-Eller..?
ja jag ser också fram emot att se dem monterade o få se en helhetsbild på hur moppen ser ut! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan nog meddela att det inte blev nått meka i gårkväll, våran kära Roger fastnade i baren......... lyssnade precis av ett meddelande i telen <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:Kan nog meddela att det inte blev nått meka i gårkväll, våran kära Roger fastnade i baren......... lyssnade precis av ett meddelande i telen
Hade han något skoj att berätta? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
börje skrev:Skämt åsido, det ska bli kul att se Roggas projekt komma i hamn, känns alltid bra att se ett projekt gå framåt. Han har nästan lovat att den ska på utställningen vi har på 1:a maj...-Eller..?
jo tanken är ju att den ska med på utställningen.. hoppas det inte jäklas så mycket mer nu så kan det nog ordna sig.... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Conrad Engström skrev:Nicklas. Varför tror du grabbar fastnar i baren ?
Brudar.
Möjligen moppesnack.
I Rogers bar fanns det inga brudar Å andra sidan inga OLW heller
hade du nån kamera i min bar Lasse eller eftersom du verkar så säker på det, fanns OLW oxå dessutom... du fick bara nöja dig med ett musikmedelande... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...