<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag vet inte... nästan allt pekar emot 50-talet eller sent 40-tal: ramens form, kedjeskärmfästen, de stora skärmar, sadeln. faktiskt allt utan just pakethållaren, handtagen, pedalerna och väskan på ramen tycks vara från ungefär samma tid.
lite rostig - men ganska snygg! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okej för jag tänkte iomed att det sitter ett sånt där bärhantag på ramen så 60tal men jag vet inte mycket om cyklar skall jag erkänna,
ja den är ganska ytrostig men man ser fortfarande alla dekalerna på den, tog korten med mobil så dom kunde vart bättre <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad jag har förstått så är dekalen med "lättgångsnav" (det bevingade navet) från 50-talet, pepitamönster ska ha tillkommit 1960. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det stämmer inte alls. Om navet är äldre än 1958 så blir det ännu enklare att se året eftersom då står det två siffror t.ex. 45=1945. Så peter/gbg, ta fram svinto och putsa navhylsan fin nu, hehe. <!-- </EdIndex> --></div>