<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Missade precis denna fina, som såldes på någon timma. Trist eftersom den fanns två mil bort. Någon här inne som knep den för 2500:- ?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->såg den där fina moppen men man var tyvärr för långt ifrån den... riktigt billigt för en sådan pärla... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo, visst är det samma!
Originalannonsen kom upp i förrgår kväll. Jag ringde igår morse, och säljaren, en gammal farbror, berättade att en köpare skulle komma kl 11 och kolla på den.
Jag ringde farbrorn kl 13 igen och den var såld. Samma dag på kvällen dyker den upp igen, 2000 kr dyrare. Inte troligt att två likadana säljs en mil från varandra samma dag.
Ett riktigt tråkigt beteende att hålla på med sådant! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sånt där är verkligen SKIT dessutom verkar han ju plockat av moppen en del prylar oxå, somliga gör vad som helst för att tjäna pengar... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->inte roligt när sådant händer. visst vill man tjäna pengar men de får att va någon måtta på dumheterna, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248