Fram speed köpes!

clipparn

Fram speed köpes!

Inlägg av clipparn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallå!

Letar efter en "fram speed". Gärna bra skick, men renoveringsobjekt är också välkommet! :wink:

/Clipparn
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oj ovanlig moppe har ej sett ngn personligen..
kostar nog som en rush kan tänkas :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet var det står en till salu.........men............du måste köpa 200 moppar till samtidigt.....å den är inte billig.........och måste åka båt med allihopa.

här är en bild på några
http://i263.photobucket.com/albums/ii142/tompa12345/AHK%20Moppers/DSCF1274.jpg

det finns fler bilder därifrån, gå in på www.ahkuppland.se
sedan till forumet sedan utflykter, scrolla ner till bilder från ålandsresan 2008 <!-- </EdIndex> --></div>
clipparn

Inlägg av clipparn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mmmm kunde just tänka mig nått sånt...Såldes en på blocket för ett tag sen har jag för mig... då skulle men slagit till! Är det någon som har koll på om den har funnits någon moppe i Sverige med 4-växlad dkw/viktoria/zweirad motor? Jag har 2 utan moppe... [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det står en fram king på tradera nu inte din modell men :)
http://www.tradera.com/Fram-King-Clipper-med-Comet-ram-o-skarmar-fram-gaffel-auktion_100681422
ojdå såg fel :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar