3 vxl flinta i Skoterett?
3 vxl flinta i Skoterett?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej! Är det ngn som stoppat i en 3 vxl(fot) i en Skoterett? Lite sugen att prova för att få ner varvet.... Skriker ju som en gris redan i 30km/h... <!-- </EdIndex> --></div>
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
En fru som inte är så glad i mopeder....än!
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nja jag har ju inte det då och innan jag börjar jaga en så kan det vara ide att fråga här om ngn vet om det går relativt enkelt att stoppa dit en 3 vxlad.... <!-- </EdIndex> --></div>Braxmatte skrev:Har du nån 3 växlad flinta att stoppa dit så är det ju bara att pröva
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
Re: 3 vxl flinta i Skoterett?
<!-- </EdIndex> --></div>
Prova att byta drevJRA skrev:Hej! Är det ngn som stoppat i en 3 vxl(fot) i en Skoterett? Lite sugen att prova för att få ner varvet.... Skriker ju som en gris redan i 30km/h...

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trepetade flakamotorn är bara att kasta dit. Men den blir handväxlad och springa igång.
Ang drev Kolla med gammla cyckelhandlare, dom kanske har drev som passar till 415 kedjan. Bara att byta kuggar på navet. Eller Momentum har med mindre antal kugg. <!-- </EdIndex> --></div>
Ang drev Kolla med gammla cyckelhandlare, dom kanske har drev som passar till 415 kedjan. Bara att byta kuggar på navet. Eller Momentum har med mindre antal kugg. <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns väl även mindre bakdrev som är till Tomos <!-- </EdIndex> --></div>
Jag hade för mig att det var mindre fram men det finns väl upp till 15kuggerlan skrev:finns väl inte så mycket att byta till.
bakdrevet är väl 24 kugg om jag inte missminner mig.
och jag gissar att det är 14 fram som på alla andra flintor.
erlan
Det finns väl även mindre bakdrev som är till Tomos <!-- </EdIndex> --></div>
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
jag vill minnas att jag läst någonstans att dom ska gå lätt att bygga om till kick.Conrad Engström skrev:Trepetade flakamotorn är bara att kasta dit. Men den blir handväxlad och springa igång.
Ang drev Kolla med gammla cyckelhandlare, dom kanske har drev som passar till 415 kedjan. Bara att byta kuggar på navet. Eller Momentum har med mindre antal kugg.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Häromdan knep jag den extra långa kickaxeln på Tradera. Jag visste inte ens om att det fanns sånna men tack vara Raketsports formidabla sprängskisser kunde jag konstatera det med hjälp av reservdelsnumren. Man behöver inte springa och leta efter papperskataloger. Det är bara att trycka några gånger på knappar så är dom på skärmen. 
Det där du nämner med att bygga om från 3-pet tramp till kick har jag sugit på länge och har samlat delar för projektet och det ska komma igång så småningom. <!-- </EdIndex> --></div>

Det där du nämner med att bygga om från 3-pet tramp till kick har jag sugit på länge och har samlat delar för projektet och det ska komma igång så småningom. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
- JanneHagnell
Handväxel på Skoterett låter som en välsignelse då fotpedalen är ett
Den är av typen tå-häl men eftersom golvet är i vägen går det inte att använda den så om du har skostorlek >25... <!-- </EdIndex> --></div>
Om jag inte missminner mig så finns det även 13, 15 och 16 att köpa.erlan skrev:finns väl inte så mycket att byta till.
bakdrevet är väl 24 kugg om jag inte missminner mig.
och jag gissar att det är 14 fram som på alla andra flintor.
erlan
Handväxel på Skoterett låter som en välsignelse då fotpedalen är ett

Den är av typen tå-häl men eftersom golvet är i vägen går det inte att använda den så om du har skostorlek >25... <!-- </EdIndex> --></div>
Annars håller jag med dej växlingen var inte gjord för grova kängor storlek 46
<!-- </EdIndex> --></div>
Det var många damer som körde skoterett och det hände jag kollade in starten när dom chickt petade in ettan med tåspetsen...JanneHagnell skrev:Den är av typen tå-häl men eftersom golvet är i vägen går det inte att använda den så om du har skostorlek >25...

Annars håller jag med dej växlingen var inte gjord för grova kängor storlek 46