Vad blev det till kvällsmat?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan väl inte skryta med något egentillverkat, kom ner till München nu i kväll för nio dagars representation på mässan BAU 2013.
Några kollegor hade bokat bord i förväg så det var bara att hänga på och då blev det en sådan här:

Enligt menyn skulle den vara på 280 gram, f*n tro´t men mäktig var den i allafall, fick sköljas ner med ett par öl...
<!-- </EdIndex> --></div>
Några kollegor hade bokat bord i förväg så det var bara att hänga på och då blev det en sådan här:

Enligt menyn skulle den vara på 280 gram, f*n tro´t men mäktig var den i allafall, fick sköljas ner med ett par öl...

Jag kör så det ryker...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Något band som spelade fanns här inte men väl en flock TV-apparater som visade hårdrocksvideos som gick ut högljutt i högtalarna runt om i lokalen. <!-- </EdIndex> --></div>
Om du menar ölen så är det rätt, de var underhållande...56:an skrev:Det ser ut som det var underhållning till maten![]()

Något band som spelade fanns här inte men väl en flock TV-apparater som visade hårdrocksvideos som gick ut högljutt i högtalarna runt om i lokalen. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kör så det ryker...
- SachsMekarn
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
ja här i huset blev det lasange å öl i kväll
duger gott..
Lasse väss skrev:Hasse skrev:Vi vet det Lasse, 18:00 och 19:30 och 23:25 sänds det.Lasse väss skrev: Rapport kommer senareBlir försenat, pratat med Rogen i en timme nu
annars stämmer det
ja här i huset blev det lasange å öl i kväll

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Lasse väss
- Forumsponsor
23:27 
Tele ringde och det var på väg besök från grannkommunenn ! så jag fick rejält brådis men maten,
Men det är klart och snart uppätet
och det blev GOTT 

Nu dåHasse skrev:Vi vet det Lasse, 18:00 och 19:30 och 23:25 sänds det.Lasse väss skrev: Rapport kommer senare

Tele ringde och det var på väg besök från grannkommunenn ! så jag fick rejält brådis men maten,

Men det är klart och snart uppätet

Sachs delar
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag det blev hårdkokta Sachs delar.....