<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Börjar bli nått. Skall hämta däck på posten idag. Är bara stötdämparna som suger och behöver fixas till eller ersättas innan jag har rullande ram.
P.S Varken Joe Labero eller Jesus är inblandade, man ser bara inte snöret riktigt som håller upp styrkronan i taket. <!-- </EdIndex> --></div>
Någon som kan tipsa mig om var jag kan hitta en gummikudde som sitter i ramen och styr in tanken? Saknar en
Eller om någon vet en annan moppe/MC som har samma kuddar?
Dom går utanpå en cylinder(ca Ø25mm x15mm) som är punktad på ramen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snyggt blir det ju bannae mig.. kanske man måste skaffa sig en mordernare REX oxå...he-he.... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lurade ett tag på vita däcksidor. Ville hålla isär färgerna mellan däck och fälg. Trodde metallicen på svart bas skulle ligga längre ifrån däck-svart så jag kunde ha vanliga däck, men dom blev för mörka. I efterhand känns det helt rätt med lite retro i den och att däck och fälg har samma ton mellan vitt.
Men 4 jävla månader innan man kan provköra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->imponerad av din fina moppeverkstad oxå, du ser ut att ha rätt gott om mekplats för dina objekt.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tackar tackar Men jag kan inte ta äran åt mig med mekplatsen. Det är moppeklubbens lokaler. Alabaman bredvid är farsans. Hemma är jag förvisad till ett enkelgarage lagom för en bil, fast utan bil <!-- </EdIndex> --></div>