<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->allvarlig, nu just klockan 23:03 visar yr.no att det skall bli 9 minusgrader på lördag... för typ 8 timmar sedan visade dom attt det skall bli 20 minus... i går visade dom att det skullle bli 0 grader på lördag...det är en vecka kvar och ni kan väl vänta några dagar innan ni börjar dissa evenemanget...vi jobbar för att det ska bli av och jag och rickard kommer sitta där på lördag morgon oavsett om det blir 8000 grader kallt med varmt kaffe och hålla igång detta evenemang.. om man inte gillar kyla så är det okey. om man inte gillar att det är halt så är det ok, om man inte gillar att göra saker med andra mopedister är det ok men om man gillar att slå ihjäl tid med likasinnade så är det okej att komma! kl 10 är kaffet klart om man vill trotsa elementen! välkomna! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kaffe är viktigt!! kommer givetvis att bli kvalitetskokkaffe! för övrigt kan jag meddela att det är 35 cm is.... bör hålla för ett gäng moppar.... <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm skrev:allvarlig, nu just klockan 23:03 visar yr.no att det skall bli 9 minusgrader på lördag... för typ 8 timmar sedan visade dom attt det skall bli 20 minus... i går visade dom att det skullle bli 0 grader på lördag...det är en vecka kvar och ni kan väl vänta några dagar innan ni börjar dissa evenemanget...vi jobbar för att det ska bli av och jag och rickard kommer sitta där på lördag morgon oavsett om det blir 8000 grader kallt med varmt kaffe och hålla igång detta evenemang.. om man inte gillar kyla så är det okey. om man inte gillar att det är halt så är det ok, om man inte gillar att göra saker med andra mopedister är det ok men om man gillar att slå ihjäl tid med likasinnade så är det okej att komma! kl 10 är kaffet klart om man vill trotsa elementen! välkomna!
Jag tänker komma även vid sträng kyla, det gick ju bra sist fast de var kallt....***ler***.
Sen som du säger vet vi inte vädret nu, PS jag disar inte vädret/kylan... på er kreidlertm + Rickard...mfl...
Men nyfiken fråga varför nu å inte i mars - april i vårsolens varma strålar... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi kan väl ta en repa i mars också.
Det brukar vara så varmt i solen då så man kan köra i bar underkropp <!-- </EdIndex> --></div>