litet mest hela tiden tror jag bestämtigasen skrev:I garaget ?ughla skrev:Tack kirre, skapare utav detta förunderliga tingest:
[img]http://forumbilder.se/images/975^20131004496553.jpg[/img]

litet mest hela tiden tror jag bestämtigasen skrev:I garaget ?ughla skrev:Tack kirre, skapare utav detta förunderliga tingest:
[img]http://forumbilder.se/images/975^20131004496553.jpg[/img]
vad va de för hjuling du skulle köpa då?? jobbar med såna makapärer på jobbet! <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:Inget nytt inköp idag...
Skulle hämtat en snäppet större fyrhjuling, för att ha o ploga med....
priset uppgjort, och jag väntar på att få hämta, och får svaret : jag var ute o provade, jag ska nog ha kvar den....*suckar djupt*.
Sålde min 110a för o kunna köpa denna...och snubben visste om att de va så. Skulle få svar imorgon om han ångrar sig...å nu sitter man med 3000 i näven, och sur som en citron
200cc badboy. Med snökedjor... <!-- </EdIndex> --></div>NiklasHögberg skrev:vad va de för hjuling du skulle köpa då?? jobbar med såna makapärer på jobbet!Neifelheim skrev:Inget nytt inköp idag...
priset uppgjort, och jag väntar på att få hämta, och får svaret : jag var ute o provade, jag ska nog ha kvar den....*suckar djupt*.
Sålde min 110a för o kunna köpa denna...och snubben visste om att de va så. Skulle få svar imorgon om han ångrar sig...å nu sitter man med 3000 i näven, och sur som en citron
ok ok på de viset. kina maskin med andra ord. tyvärr har ja inte mkt till övers för dem. men alla gillar olika. har sj ingen egen men skruvar med hjulingar samt säljer <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:200cc badboy. Med snökedjor...NiklasHögberg skrev:vad va de för hjuling du skulle köpa då?? jobbar med såna makapärer på jobbet!Neifelheim skrev:Inget nytt inköp idag...
Så ska det se ut , med klackarna kvar och allt, min lite billiga kopia har inte dom och behöver en packning eller lite smet
Nån som märkt av nåt varvstopp på originalboxen ? <!-- </EdIndex> --></div>fatchance skrev:Någon som testat en sådan här ostrypt CDI-box utan varvstop på ett Kokusan?
Och, någon skillnad isf?
inge fel på dom =)NiklasHögberg skrev:ok ok på de viset. kina maskin med andra ord. tyvärr har ja inte mkt till övers för dem. men alla gillar olika. har sj ingen egen men skruvar med hjulingar samt säljerNeifelheim skrev:200cc badboy. Med snökedjor...NiklasHögberg skrev:vad va de för hjuling du skulle köpa då?? jobbar med såna makapärer på jobbet!Neifelheim skrev:Inget nytt inköp idag...
småfel hela tiden på kineserna tycker ja men ja jämför dem väl iofs med arctic cat och Suzuki o då e de stor skillnad. regulatorn te adly e nog inte så dyr! för övrigt e väl inte adly japan utan snarare kina/taiwan?! vi hade de märket hos oss en tid men ej längre! <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:inge fel på dom =)NiklasHögberg skrev:ok ok på de viset. kina maskin med andra ord. tyvärr har ja inte mkt till övers för dem. men alla gillar olika. har sj ingen egen men skruvar med hjulingar samt säljerNeifelheim skrev:200cc badboy. Med snökedjor...NiklasHögberg skrev: vad va de för hjuling du skulle köpa då?? jobbar med såna makapärer på jobbet!
har en japanare ståendes, en adley 300 som voltregulatorn e bränd på, så lite jobbig o få igång (laddar inte batteriet).
så i värsta fall får jag väl ta o fixa den...
småfel hela tiden på kineserna tycker ja men ja jämför dem väl iofs med arctic cat och Suzuki o då e de stor skillnad. regulatorn te adly e nog inte så dyr! för övrigt e väl inte adly japan utan snarare kina/taiwan?! vi hade de märket hos oss en tid men ej längre![/quote]Neifelheim skrev:inge fel på dom =)
har en japanare ståendes, en adley 300 som voltregulatorn e bränd på, så lite jobbig o få igång (laddar inte batteriet).
så i värsta fall får jag väl ta o fixa den...
Där ser man =) lärt mig nått nytt då =) Tur för mig att alla original delar är utbytta mot riktiga grejjor. har traktormönstrade däck bak, så kan köra i 1 meters djupsnö med ultimat grepp![/quote]Neifelheim skrev:då ja har kontakt med generalagenten för adly så vet ja att de e taiwan. klipper in text från agentens sida. HER CHE MOTOR Co. LTD. heter fabriken som
tillverkar Adly och ligger i Taiwan. himla skillnad på taiwan o japan.