f-50 x3

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
f50glx
Forumsponsor

Inlägg av f50glx »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jodu roger min favorit är min 75a e-type för det är samma moppe som jag körde omkring med när jag var 15 sen var den på vilovägar i ca30år ocj jag fick nys om var den var så det var bara att åka dit och köpa till baka den och det gick vägen
Bild

Uploaded with ImageShack.us

den var snabbast i byn på 80talet jag tror att den är det fortfarande 8) 8) <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fasen vicken kanontur...att få igen sin 15 års moppe...vem skulle inte vilja det.. 8) men risken är nog stor att mina två moppar är skrotade för länge sedan...

en 1256 som såldes ner till stockholm och e-typen jag hade då var ju redan då riktigt väl använd.. :roll: den bytte bara ägare inom byn jag bodde i då..man kanske skulle forska lite i det.. :roll: men sannolikheten är nog inte så stor att hitta den igen.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Där hadde du tur f50glx. Min 15års var en Helt Ny Compact 1254, den blev stulen så den lär man väl alldrig se mera... :(
Fick en ny på försäkringen å den gick samma väg....blev stulen den med...så inga mera nya mopeder där jag bodde då.... :? <!-- </EdIndex> --></div>
f50glx
Forumsponsor

Inlägg av f50glx »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->billykid på 80talet ville ingen ha e-type så här fick den vara olåst och fultankad och ingen ville ta i den bara jag nu är det förstås lite anorlunda :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
billykid skrev:Där hadde du tur f50glx. Min 15års var en Helt Ny Compact 1254, den blev stulen så den lär man väl alldrig se mera... :(
Fick en ny på försäkringen å den gick samma väg....blev stulen den med...så inga mera nya mopeder där jag bodde då.... :?
ja då var det illa när t.o.m. enpetarna blev stulna.
här i stan hörde man bara talas om treväxlade compacter och puch dakota som försvann.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
f50glx
Forumsponsor

Inlägg av f50glx »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då har vi fått en broms på fram däcket den är nästan färdig bara upp starten och en fot pinne
Bild

Uploaded with ImageShack.usBild

Uploaded with ImageShack.us
pratade med raketaren i kväll .det var ju en trevlig moppe pojke <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tackar för samtalet f50glx...vi hade ju rätt mycke att *surra* om :wink:
du måste ju kika in nästa gång du åker söderöver... 8) pannan står mest på för jämmnan.. lotsofcoffe

slår en signal när jag kollat upp *bytesprylarna*..de sitter på rot*ej isärplockat* ännu så länge.. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt! Rejäl stänklapp bak också! 8) <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilket trevligt stuk den har . thumb_up
suck det där styret skulle jag vilja ha .någon som vet om det fins nya liknande styren att köpa . <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

tture skrev:Vilket trevligt stuk den har . thumb_up
suck det där styret skulle jag vilja ha .någon som vet om det fins nya liknande styren att köpa .
http://www.tradera.com/moped-delar-se-bild--auktion_100709_173864570

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den blev fräck den där busmoppen :lol: :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
f50glx
Forumsponsor

Inlägg av f50glx »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du lasse det är ingen busmoppe det är en fjollis alltså mycket väsen och utsende men lite låda <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

f50glx skrev:du lasse det är ingen busmoppe det är en fjollis alltså mycket väsen och utsende men lite låda
:lol: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:clapping: :cool2: Ett Får i Ulvakläder då :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låter som något som passar mig :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar