<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej leone, som vanligt tar det tid att fixa här men jag glömde det inte i varje fall, jag hittade sadeln men den ser ut som s..t
knappt användbar men här är bild på den i varje fall
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmm, den var ju ganska fin... funderar bara på hur jag ska göra med infästningen det där fyrkatniga röret, hur sitter det fast? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej hm tänkte inte på att kolla den men gör så klart nästa gång jag är i garaget, så fort jag hinner <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Asballt stuk på den! Lite bättre maskin än original med ser jag! (obs endast om det var sachs..) var det qvarna på så var det ett nerbyte Fränt utan stänka med! lite skit får man tåla! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja helrätt den kromstockholmaren skulle jag vilja ha
är det marshal tuttljus på den eller ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena Leone!
Den där sista 2000 modellen du har på bild, är den signalröd eller röd? liknar min -63á! cooola moppar annars.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick för mig att jag skulle byta sving och bakhjul med mera. det gamla hjulet var skevt som fan så det var rent livsfarligt att köra den.... t'nkte att det bara skulle ta en timme, tog väl ca 4 timmar . bytte axlar lagerbanor och lagerkulor i hjulet när jag ändå var i farten också. sadeln måste bytas till något annat, förslag?:?
man sitter RIKTIGT lågt nu och armarna står rakt upp i vädret, grymt `