<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en inköpt 2012 utan skruv funkar perfekt aningen litet huvud munstycke fick lägga 2st brickor under nålen för att få mellan registrett bra. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ha en bra smörjd gaswire och ställ tomgången med den , tomgångsskruv kan bara dra tjyvluft <!-- </EdIndex> --></div>
sachs skrev:jag har en utan tomgångs skruv och den köptes ny 84a i en butik i stockholm
Och hur är den?
den funkar bra men svårt att få till tomgången perfekt
Blir det för hög eller?
nja lite av varge för om viren kärvar lite så ändras tomgången.
men det är som sakt bara att bora ett hål till tomgångs skruven. jag har funderat på att göra det men jag måste lyfta på cylinder för att få av förgasaren och det har inte orken funits för <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På mitt senaste bygge går det inte Det är för lite gods kvar i förgasaren.
Man kan borra i en liten justerskruv i trotteln, underifrån. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag köpte en nytillverkad kopia på tradera, den har tomgångskruv och kostade bara 475:- + 40:-frakt http://www.tradera.com/ny-17mm-sachs-kyrportare-auktion_302510_173158403
Har ej provat den ännu men den kan väl inte funka sämre är en original.
Eller har jag fel? <!-- </EdIndex> --></div>