Lasse väss skrev: Kan ju inte besikta den utan x-ljus
jodå för fanken..ljusen får som sagt var vänta tills stötisen är bytt.... ids ju inte stå och försöka fixa extraljusfästen till den nuvarande fångaren.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har kanske missat det, men vitsen med vit överdel, vad är tanken bakom det? Tänkte mest varför det blev vitt istället för blått? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bilen hade riktigt dålig lack på taket, därför lackades den om...orkade inte med att lacka om hela bilen, färgen skulle bli för olika i blått om bara taket lackades om, därför blev det den vita lacken på ovansidan, kommer nog att bli lite dekaler och dyl på den oxå för att det ska bli lite rallybilsutsende på den.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir till att leta fram en bättre retroradio denna var inte så kry tyvärr, radiodelen går uselt på den och ena högtalaren vill inte vara med ..
nåja är ju gammla grejor oxå..får sitta tills jag hittar en väl fungerande nu, gammla hatthyllan ska oxå fixas till biltema högtalarna är där bara tillfälligt..
batterifrånskiljaren monterades oxå i helgen...
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lägger in en bild på marchalexraljusen som ska pryda fronten på v4 an bara stötfångaren bytts ut och ett fäste för dem blir ordnat..
tycker det kommer att matcha bilen rätt bra... <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace skrev:Fast du har ju fel kombination Du ska ju ha två breda och en långskjutare, inte en bred o två lång
Annars fungerar ju Marchal alltid på en äldre bil
(jag har en insats med bred ljusbild om du vill byta mot en med lång)
Är det Marchal 909/902?
Edit, såg nu att är det 702, dom mindre, då har jag ingen insats.
jo har ju sett att det är två långskjutare... ..men man har ju inget val när man en gång lyckas köpa marchaller till rätt pris.. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:blir till att leta fram en bättre retroradio denna var inte så kry tyvärr, radiodelen går uselt på den och ena högtalaren vill inte vara med ..
Jag har en gammal Pioneer från 1977 då jag köpte min första bil, det är den första modellen med autoreverse såvitt jag minns.
Den fungerade då den lades på hyllan för många år sedan, du får den mot frakten om du vill ha den, har legat varm och torrt sedan dess.
Raketaren skrev:blir till att leta fram en bättre retroradio denna var inte så kry tyvärr, radiodelen går uselt på den och ena högtalaren vill inte vara med ..
Jag har en gammal Pioneer från 1977 då jag köpte min första bil, det är den första modellen med autoreverse såvitt jag minns.
Den fungerade då den lades på hyllan för många år sedan, du får den mot frakten om du vill ha den, har legat varm och torrt sedan dess.
Kan det vara något?
kanon.. Coolvette...tar den jättegärna...kolla vad frakten blir såskickar jag pengar till ditt konto <!-- </EdIndex> --></div>