<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skrotpall funkar bra men man måste ha lite kontakter för att få tag på dom åsså en motorsåg förståss... Då kan det bli billig ved... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->såg så här kul ut på jobbet efter allt snöande, nu börjar ju bortsaneringen av eländet... hatar det här...nu har vi snö så det räcker till midsammar....
nu skulle det visst bli kallt å jä....ligt till helgen... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaaduuu Raketarn vad ska vi ta oss till... Kanske flytta till öknen åtminstone för ett tag
Undrar hur länge det dröjer innan man längtar tebaks
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På tal om öken så funderade jag faktiskt på att avsluta mitt arbetsliv med tre år i Abu Dabi men kom fram till att det inte är så illa här i Sverige ändå även om jag inte gillar kylan! Mvh HSE. <!-- </EdIndex> --></div>
gick ut å bar en timme iaf i morse innan det började snöa för mycket å fick in 2 x 832kg i pelletsrummet.
2496kg står kvar ute på gårdsplan men det får nog ene pöjken hjälpa till med annars plattar jag nog till rören till elementet till hans rum med e rörtång..
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här om dagen fanns det cirka 1dm att skotta, nästan lika mycket idag också. Just nu är det -4 <!-- </EdIndex> --></div>