<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Äh, vi snackar ju om musik i övrigt så varför inte melodifestivalen. Snacka om tävling som gav hitmusik samtidigt som mopeden blev populär <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->men det finns ju ingenstans där man kommer undan eländet! så ett litet moppeforum skulle väl kunna få vara i fred... <!-- </EdIndex> --></div>
Tomas skrev:men det finns ju ingenstans där man kommer undan eländet! så ett litet moppeforum skulle väl kunna få vara i fred...
Det har du rätt i , det var inte meningen att locka fram alergiker mot TV program, det är väl inte så mycket att hänga upp sej på tycker JAG.
Ber om ursäkt att jag tog upp detta, var ett hopp att man kanske kunde ha ämnet, under allmänt snack. Detta är ju som på TV, man kan skita i att se och läsa. om det är något man inte är intresserad av. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Äh, vi snackar ju om musik i övrigt så varför inte melodifestivalen. Snacka om tävling som gav hitmusik samtidigt som mopeden blev populär
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->JAG ÄÄÄLSKAR MELODIFESTIVALEN!!!
Då kan jag surfa på raketsport.com, knäppa upp en pilsner, krana på rock´n´roll på raddjon och Myyysa!
Eller gå ut i garaget och skruva lite utan att frugan saknar mej!
Perfekt! <!-- </EdIndex> --></div>
Rocket Scientist skrev:JAG ÄÄÄLSKAR MELODIFESTIVALEN!!!
Då kan jag surfa på raketsport.com, knäppa upp en pilsner, krana på rock´n´roll på raddjon och Myyysa!
Eller gå ut i garaget och skruva lite utan att frugan saknar mej!
Perfekt!