<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm ja inköp är väl synd att säga men fick det här gammla verktygsskåpet på jobbet...tror jag ska kapa väck underredet och försöka mig på å tillverka nåt att skruva fast mopperamarna i medans man renoverar...så dom kommer i ståhöjd...
<!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:hmmm ja inköp är väl synd att säga men fick det här gammla verktygsskåpet på jobbet...tror jag ska kapa väck underredet och försöka mig på å tillverka nåt att skruva fast mopperamarna i medans man renoverar...så dom kommer i ståhöjd...
Blir jätte bra om gör fästet för motor skruvarna har funderatt att göra det fästet på garage domkraften men det kan bli ostadigt framåt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->var ju nåt i den stilen jag tänkt mig Anders..blir ju lätt att vända det hela sedan eftersom det är rätt bra hjul på skåpet..dessutom får man ji lite extra verktygshållare oxå att skruva upp på några verktygstavlor som grädde på moset.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
56:an skrev:Kan inte minnas Cyclemastermotorn hade någon typplåt men dom jag har och såg på den tiden var nog engelsktillverkade för alla har den lilla AMAL förgasaren. Du får gärna fota typplåten och berätta vart på motorn den sitter.
Däremot minns jag Cyclemaster med Boschtändning och jag har säkert någon sådan, det är länge sedan jag kollade i dom kartongerna säkert tjugo år minst.....
Har för mig Cyclemaster tillverkades i tre länder. England som ursrprungslandet och sedan Holland samt den du visar Rabenick Cyclemaster från Tyskland.
Det står Rabeneick Brackwede Hubraum 32cm Typ M14 Br.Ps.0,81 A.B.Nr.723.
56:an skrev:Kan inte minnas Cyclemastermotorn hade någon typplåt men dom jag har och såg på den tiden var nog engelsktillverkade för alla har den lilla AMAL förgasaren. Du får gärna fota typplåten och berätta vart på motorn den sitter.
Däremot minns jag Cyclemaster med Boschtändning och jag har säkert någon sådan, det är länge sedan jag kollade i dom kartongerna säkert tjugo år minst.....
Har för mig Cyclemaster tillverkades i tre länder. England som ursrprungslandet och sedan Holland samt den du visar Rabenick Cyclemaster från Tyskland.
Det står Rabeneick Brackwede Hubraum 32cm Typ M14 Br.Ps.0,81 A.B.Nr.723.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->var o köpte en moppe av en polare för o åka på te garaget....provade den aldrig på plats, utan provade den först igår.
Yamaha dt50r...dock så är jag mer förtjust i 4taktarna, så jag är på jakt efter nått sånt istället....
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var ner till Norrköping på förmiddan på dragracingmarknad och kan man tänka sig att det låg en komplett kyrkportare med luftburk och sidofilter bland dragracing prylarna om jag handlade den Okej då fick väl offra mig kostade som ett oljefilter till en raggarbil <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->varför åker du inte på kawasakin du har. kan ju omöjligt finnas poliser där du bor. knappt man hitta dit <!-- </EdIndex> --></div>