Vad kör du för bil?
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å så plödsligt hände det Hux-flux så hade jag bytt bil
Tack vare bensinpriserna nu så sålde jag min lilla Golf och köpte denna i stället, dom sa åt mig att bilar med stora hjul rullar lättare
Nu kommer jag att göra av med mycket mindre soppa
<!-- </EdIndex> --></div>
Tack vare bensinpriserna nu så sålde jag min lilla Golf och köpte denna i stället, dom sa åt mig att bilar med stora hjul rullar lättare
Nu kommer jag att göra av med mycket mindre soppa
<!-- </EdIndex> --></div>
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Föresten en tjejkompis har kört Jeep i säkert 20 år nu, hon vägrar att ha något annat <!-- </EdIndex> --></div>
Ha ha ha... åja, så farligt är det inte Jag har mekat bil i 35år så,,S_Compakt skrev:Jeep ... kvalitet i bästa Land Rover klass
Jag klagar inte "jobbar på bilverkstad"
Föresten en tjejkompis har kört Jeep i säkert 20 år nu, hon vägrar att ha något annat <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->min garagegranne har 2 jeepar, ena är en 06a och den andra är en cheerokin grejs, båda står med varierande fel. typ som motor som block som sprukit men minns inte vilken av dom. den andra har en drivaxel som gått av i godset. han har kört en jetta mk1 som han kört i snart ett år som han fick av mig och mina garagevänner. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kna ju uppdatera lite nu då tråden lyfts
Kör en Passat Kombi -93 som slit o släng, iaf tills besiktningen säger sitt om 2,5 månad. Är inte nån höjdarbil, och nu drar den mycket bränsle också helt plötsligt, bränslesnål var ju anledningen till att jag skaffade den.
Sen kör jag med dessa:
Amazon -64 (körs med rätt så ofta nu då nedanstående bilar har defekter)
245DL -76 (tyvärr med dålig koppling, så den körs bara med när jag måste)
144 -70 (körs inte med så mycket nu då fläkten gav upp för ett tag sedan) <!-- </EdIndex> --></div>
Kör en Passat Kombi -93 som slit o släng, iaf tills besiktningen säger sitt om 2,5 månad. Är inte nån höjdarbil, och nu drar den mycket bränsle också helt plötsligt, bränslesnål var ju anledningen till att jag skaffade den.
Sen kör jag med dessa:
Amazon -64 (körs med rätt så ofta nu då nedanstående bilar har defekter)
245DL -76 (tyvärr med dålig koppling, så den körs bara med när jag måste)
144 -70 (körs inte med så mycket nu då fläkten gav upp för ett tag sedan) <!-- </EdIndex> --></div>
- JanneHagnell
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar 240 skarpt, Saabnörd som jag är. Skaffade en gång en 740 i tron att den skulle vara likadan fast nyare. Men nix, totalt charmlös! I alla fall för mig, men kärlek går ju inte att räkna ut, vare sig det gäller bilar eller människor.
Kör fö numera 9-5. Underbara landsvägslok som man numera kan köpa för en spottstyver! <!-- </EdIndex> --></div>
Kör fö numera 9-5. Underbara landsvägslok som man numera kan köpa för en spottstyver! <!-- </EdIndex> --></div>