Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Skunkworkz
Inlägg: 664 Blev medlem: 12 feb 2012, 00:00
Ort: Lindome
Inlägg
av Skunkworkz » 20 feb 2013, 12:29
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur gick det, några framsteg? <!-- </EdIndex> --></div>
Flu1
Inlägg: 8 Blev medlem: 05 apr 2010, 23:00
Inlägg
av Flu1 » 21 feb 2013, 17:56
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kollade just kompet i den och det va dåligt =( 6.0 bar. Vad ska den vara ???
Få nog plocka ner den och kolla.
Inte roligt =( <!-- </EdIndex> --></div>
jorhul
Forumsponsor
Inlägg: 553 Blev medlem: 03 feb 2008, 00:00
Ort: Växjö
Inlägg
av jorhul » 21 feb 2013, 21:29
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kör utan cylinderfotpackning om du inte redan gör det. Klämspalten blir för stor ändå.... <!-- </EdIndex> --></div>
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Skunkworkz
Inlägg: 664 Blev medlem: 12 feb 2012, 00:00
Ort: Lindome
Inlägg
av Skunkworkz » 21 feb 2013, 21:58
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Flu1 skrev: Kollade just kompet i den och det va dåligt =( 6.0 bar. Vad ska den vara ???
Få nog plocka ner den och kolla.
Inte roligt =(
10 bar bör det väl vara. <!-- </EdIndex> --></div>