Raketaren skrev:ja då har jag fått hem en ersättnings stereo till Saaben... heder och tack för stereon Coolvette..den blir nog bra i bilen ska koppla in den på plats så fort jag hinner med det..den kommer att få lira ihop med ett par tidsenliga pioneerhögtalare som en arbetskompis sponsade mig med.. ska tillverka en passande ny hatthylla i masonit för detta..
Finns det en stor rund lågnivåkabel på den så har jag slutsteg och equaliser till den där så du kan spela ut rutorna på bilen <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:Ja, det där lär behövas för att hålla ihop dom där fordonen
(När man kan köra AUDI
Men stället var tjusigt
saabarna behöver inte så mycket omvårdnad, så det går inte åt nån skruv till dem, det är därför det behövs ett ställ att förvara dem i tills nån moppe går sönder... ...
hrrmmm köra Audi...varför ryker de så mycket....ryktet säger att kolvringarna sitter i grillen...
he-he tyckte det var synd att stället skulle kastas så därför tog jag rätt på det... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja nu är tvåan från bilprovningen släckt...vi bytte kopparbrickorna sedan blev det tätt..
blev även fixat ett bakre upphängningsfäste till avgasröret...
har plockat sönder en gammal stötfångare ikväll oxå för att få en bättre mittdel till min fångare samt kommer att bytas till 69 ans bärjärn så att stötfångaren kommer på rätt plats till den nyare 69 a fronten..
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då började ju samlandet av pryttlar till snetrean oxå då....halkade dit på ett par traderaaffärer till den..navkapslarna blev härmed komplett, och en trevlig litteratur hammnade oxå här...
riktigt hyggliga kapslar ...
åsså läsningen då förstås...lämplig kvälls litteratur..
<!-- </EdIndex> --></div>