Suzuki trim?

Junkabilly

Suzuki trim?

Inlägg av Junkabilly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->BildBildp
En 43mm utan kolv ringar, en fönsterkolv 43,5 mm med kolvringar. Ca 27mm från toppen på kolvbulten till toppen på kolven NYA! Låg i en låda med andra nya Suzuki delar så utgick från detta, 100kr <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror att kolven till höger är till DT <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån kolv satt i min standardcylle till Hondan :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Junkabilly

Inlägg av Junkabilly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jämnförde med Yamaha kolvar, men dessa ovan var nästan 9 mm högre. <!-- </EdIndex> --></div>
a@westman

Inlägg av a@westman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->absolut inte till k50 om det nu hjälper något :) <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den vänstra är till en Suzuki GT125 och den högra är till en Yamaha RD125DX.
(Alltså tvåcylindriga 125:or)

Suzukikolven stämmer ganska bra i en uppborrad Zweirad EM50 cylle om man vill ha lite extra fart! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Junkabilly

Inlägg av Junkabilly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Där ser man, finns gott om kunnigt folk här. Tackar! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar