<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har SAAB s Verkstadshadbok ca 30 mm tjock A4 blad. Mjka pärmar och innefattar, Saab 96, GT och 95. Alla blad fins kvar, men dom första har låssnat i ryggen. men hela. Till salu ! <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Jag har SAAB s Verkstadshadbok ca 30 mm tjock A4 blad. Mjka pärmar och innefattar, Saab 96, GT och 95. Alla blad fins kvar, men dom första har låssnat i ryggen. men hela. Till salu !
och den kostar... ,,,, <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pris ? Eventuellt MCB delar i byte. Jag letar efter ett komplett styre till min 1256. Styre med kopplings och bromsgrepp. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stift är inget problem till dessa , NGK AB-7 Bara att åka ned till mekonomen å handla men en smart försäljnings grej iaf..
AB-7 har samma grepp som ett vanligt stift ist. för det stora greppet. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kom över ett trevligt armstöd till snetrean på tradera ett udda å kul tillbehör.... bild kommer när det kommit hem ... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fick hem en traderavinst från danmark idag... en solskyddsfilm till övre kanten av framrutan...ska monteras på v4 an när vindrutan blir utbytt på den...
körde hem bilen från jobbet idag...känns ju bra å ha den hemma.. <!-- </EdIndex> --></div>
Om man tar en polermaskin och kör rutan med HÄST-liniment så behöver man inga torkare
kanske kunde va nåt... den nya reklamen lär väl då bli...köp findus nya linement...nu med inslag av häst för en klarare vindruta.... <!-- </EdIndex> --></div>